Топлофикация София отваря днес мобилни приемни за по-добро обслужване на клиентите

Мобилните приемни ще се провеждат по предварително определен график в различни райони на столицата, като информация за тях ще бъде публикувана на официалния сайт на дружеството.

Топлофикация София обяви старта на нова инициатива – мобилни приемни, насочени към подобряване на комуникацията и обслужването на своите клиенти. Първата такава приемна ще бъде разположена пред Националния дворец на културата (НДК) в София и ще работи днес от 16:00 до 20:00.

Целта на мобилните приемни е да предоставят по-лесен достъп до информация и услуги за потребителите, особено за тези, които нямат възможност да посетят стандартните клиентски центрове. В рамките на приемните, клиентите ще могат да получат експертни консултации по въпроси, свързани с топлоснабдяването, да променят партидата си безплатно, да се информират за новите бонус програми и възможностите за разсрочено плащане на задължения.

Мобилните приемни ще се провеждат по предварително определен график в различни райони на столицата, като информация за тях ще бъде публикувана на официалния сайт на дружеството.

Тази инициатива е част от по-широката стратегия на "Топлофикация София" за подобряване на клиентското обслужване, включително чрез въвеждането на дистанционна резервация за посещение в клиентски център и предоставяне на електронни услуги чрез портала "Моето топло".

Присъединете се към нашата общност в Telegram ТУК!

Споделете с приятелите си

Коментари

Има 0 коментара за статията

Напишете коментар

За да добавяте коментари е необходимо да се впишете в системата
ВХОД